Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /customers/0/c/6/travmundo.nl/httpd.www/wp-content/plugins/fonts-add/public/wsgf-load-style.php on line 27

Travmundo

Andere informatie

Andere informatie

Informatie op de website
Onze website is met grote zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er onverhoopt onjuistheden staan vermeld. Het gaat dan met name om veranderingen die door de plaatselijke productverschaffer zijn gerealiseerd na publicatie op onze website. De, op deze website vermelde, informatie met betrekking tot de door ons aangeboden producten maken deel uit van de reisovereenkomst, wij willen echter graag onderstaande bepalingen benadrukken:
In het voor en naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten en/of diensten niet beschikbaar of beperkt beschikbaar zijn. Een accommodatie kan en mag ertoe besluiten bepaalde faciliteiten te sluiten of te beperken bij een te lage bezetting, onderhoud of door weersomstandigheden. Voorbeelden hiervan zijn à-la-carterestaurants en animatie. Ook kan het voorkomen dat de maaltijden niet in buffetvorm worden geserveerd. TravMundo heeft hier geen invloed op en kan hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
Wij behouden ons uitdrukkelijk het recht voor om zonder voorafgaande berichtgeving wijzigingen aan te brengen op onze website en daarmee telkenmale het aanbod van onze producten te wijzigen.

Ontevreden of klachten
Wij doen onze uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren. Mocht er onverhoopt een klacht of een probleem zijn, dient u dit direct bij de TravMundo medewerker te melden. U stelt ons hiermee in de gelegenheid de klacht op te lossen en uw vakantie te veraangenamen. Mocht de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost worden, dan dient u een klachtenformulier te vragen en deze gezamenlijk met de medewerker in te vullen. Er is altijd een TravMundo medewerker op locatie aanwezig.

Medische hulp
Wij vinden het belangrijk om op de hoogte te zijn van uw gezondheidssituatie en willen hierbij graag adviseren en ondersteunen. Als u een arts wilt bezoeken, neem dan zo mogelijk eerst contact op met de TravMundo medewerker. Wij schakelen dan in overleg met u onze (Engelssprekende) arts in en kunnen zo een vinger aan de pols houden. Bij een eventuele ziekenhuis opname is het verstandig om direct contact op te nemen met de alarmcentrale van uw verzekeringsmaatschappij.

In acute situaties verzoeken wij om het alarmnummer 112 te bellen en direct contact met ons op te (laten) nemen. Onze medewerkers zijn 24 / 7 bereikbaar op het noodnummer dat u bij aankomst in het hotel ontvangt.

Wij adviseren een EHIC (European Health Insurance Card) mee te nemen, deze kunt u opvragen bij uw verzekeringsmaatschappij. Neem altijd een kopie van uw zorgverzekering mee en het alarmnummer.
Laat u vooraf door de verzekeringsmaatschappij informeren over de voorwaarden bij medische kosten.